Jucii és a filmek

február 15, 2010

P.S. I love you

Filed under: Régebbi filmek — Címke: , , , , , — jxdit @ 6:12 du.

2007 Romantikus Vígjáték

Szereplők
Hilary Swank (Holly)
Gerard Butler (Gerry Kennedy)
Lisa Kudrow (Denise)
Gina Gershon (Sharon McCarthy)
Harry Connick Jr. (Daniel)
Kathy Bates (Elizabeth)
Jeffrey Dean Morgan (William)
James Marsters (John McCarthy)

Röviden a filmről
Holly boldog házasságban él Gerryvel. Amikor azonban a férje betegségben meghal, összeomlik, és nem akar tovább élni. Ám Gerry gondolt erre, a halála előtt számos levelet írt a nejének, melyek segítségével talán úrra lehet fájdalmán, és újra megtalálhatja önmagát. Az első Holly harmincadik születésnapján érkezik. A hangos levélben Gerry arra kéri, mozduljon ki otthonról és ünnepelje meg a születésnapját. Az elkövetkező hetekben, hónapokban újabb és újabb üzenetek jönnek a régi kedvestől, újabb és újabb kalandra buzdítva Hollyt. (forrás: http://ingyenfilmek.centrumnet.hu/online_film_ingyen_letoltes/utoirat_szeretlek_online/&pid=68)

Sajnos nem találtam magyar trailert itt sem, de íme az eredeti 🙂 :

A napokban néztem meg ezt a filmet. Szerelmes. Érzelmes. Szép. Sírós. Nagyon sírós. Irigylésreméltó szerelem.

Jó film. Nagyon jó. 10 pontos 🙂

2 hozzászólás »

  1. Szerintem is nagyon sírós, én szó szerint zokogtam rajta. Az egyik legédesebb film, amit valaha láttam. 🙂

    Hozzászólás Szerző: Bodza — február 16, 2010 @ 3:30 de.

  2. Én is imádom ezt a filmet! Nagyon szép és tényleg irigylésre méltó szerelem. Magával ragadó. Én is sírtam rajta.

    Hozzászólás Szerző: Regina — március 28, 2010 @ 5:03 du.


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vélemény, hozzászólás?

Működteti a WordPress.com.

